محتوای مقاله
استفاده مجدد از بخش های بزرگ، یکسان یا تقریباً یکسان کار یک فرد، بدون اینکه تشخیص دهد که یک فرد این کار را انجام می دهد یا به کار اصلی استناد می کند، گاهی اوقات به عنوان «جعل هویت خود» توصیف می شود؛ اصطلاح «تقلب بازیافت» نیز برای توصیف این عمل به کار گرفته شده است. علاوه بر این، اگر کپی رایت کار اولیه به سایت دیگری منتقل شود، ممکن است مشکل کپی رایت وجود داشته باشد. خود سرقت علمی یک مسئله اخلاقی جدی در محیط هایی است که کسی اظهار می کند که یک نشریه از مطالب جدید مانند انتشار یا اسناد واقعی تشکیل شده است. در مورد متون به نفع عموم مانند نظرات اجتماعی، حرفه ای و فرهنگی که معمولاً در روزنامه ها و مجلات منتشر می شوند، صدق نمی کند. هر پزشک یا دانشگاهی تمایل پنهانی به انتشار کارش در یک مجله نمایه شده دارد. نوشتن برای ارتقاء در بخش های خاصی اجباری است، بنابراین پزشکان به احتمال زیاد منتشر می شوند.
دفتر یکپارچگی تحقیقاتی آمریکا سرقت علمی را «سوء استفاده از افکار، فرایندها، نتایج یا کلمات فرد دیگری بدون دادن اعتبار مناسب» تعریف می کند. به عبارت دیگر سرقت علمی در حال نادرست نشان دادن فکر اصلی شخص دیگری به عنوان فکر خودتان است. چنین سرقتی نوعی سوء رفتار تحصیلی است و به همین دلیل می تواند منجر به برکناری دانشگاه ها و دیگر موسسات تحقیقاتی، رد مقالات یا مجلات و کاهش اعتماد به نفس به عنوان یک محقق شود. این نیاز به توضیح انواع وب سایت ها برای جلوگیری از جستجو، مانند ویکی پدیا برای کار علمی، answers.com، و اطلاعات نظر است که هر کسی می تواند ویرایش در هنگام جستجو برای مقالات و تکالیف کلاس درس. تحقیقات دانشگاهی همچنین باید شامل دستورالعمل هایی برای پاسخ به سوالات برای بحث باشد، یا باید در فصل جا وجود داشته باشد که انتظارات پاسخ دادن به سوالات را برای بحث توضیح دهد.
این راهنما بخشی از یک طرح ساده شده است که در موارد سرقت علمی مشکوک و مخفف در نسخه های خطی علمی چه باید کرد که در سند توسعه یافته توسط کمیته اخلاق انتشارات که سردبیران مجلات علمی را هدف قرار می دهد، یافت می شود. در متن آمده است که «دستورالعمل به نویسندگان باید شامل تعریفی از سرقت علمی باشد و سیاست مجله در مورد آن را تعریف کند» (کمیته اخلاق نشر ۲۰۱۶؛ ۲۰۱۸). با این حال، دانستن اقدامات مربوط به تأیید و پیشگیری سرقت ادبی که توسط سردبیران مجلات علمی در رابطه با مقالات ارسالی برای انتشار اتخاذ شده است، مهم است.
فایل نتیجه مشابهت یابی
تحلیل نیازها نشان داد که از نظر مهارت های آموزشی، دانش آموزان به بیشترین کمک در برنامه ریزی مقالات، اصلاح، مراجع و یافتن منابع اطلاعاتی مربوطه نیاز دارند. بسیاری از دانشجویان سال گذشته زمانی به سرقت علمی اعتراف کردند که نتوانستند ایده ها را به قول خود قرار دهند یا نمی توانستند حدود استفاده از مواد افراد دیگر را در برابر بی نظمی های دانشگاهی تعیین کنند. این نشان می دهد که اگر چه دانش آموزان سال اول ممکن است نیاز به یادگیری بیشتر متمرکز بر سیاست ناآرامی های تحصیلی و آموزش EAP اساسی، الزامات دانش آموز در سال گذشته ممکن است متفاوت باشد. با برنامه تشخیص سرقت علمی به آسانی در دسترس و در حال استفاده، سرقت علمی با نرخ هشدار دهنده اسیر می شود. هنگامی که به سرقت علمی متهم شد، به احتمال زیاد با یک فرد همیشه با سوءظن برخورد می شود.
با این حال، کتاب های الکترونیکی ممکن است به کاربران اجازه دانلود یا چاپ تنها تعداد مشخصی از صفحات در هر بازدید را دهند. شناسایی محدودیت های کپی رایت و ناشران در مورد استفاده از مواد ضروری است. ابتدا اعضای هیئت علمی که ارزیابی های برچسب را انجام می دهند باید در مورد ارسالی های مشکوک بدانند و در نتیجه اطمینان حاصل کنند که اثر انگشت دانشجویان تأیید می شود. برای انجام این کار بر اساس ad hoc، برخی از پیش بینی های اولیه باید در مورد کیفیت کار ارائه شده ساخته شده است.
اگر هر گونه سوال در مورد انتساب از دست رفته وجود دارد، سعی کنید با استفاده از اسکن سرقت علمی آنلاین و یا نرم افزار تشخیص سرقت ادبی به منظور بررسی نوشته های سرقت علمی خود را قبل از تحویل آن را بیش از. تنبلی یا عدم صداقت می تواند شهرت را از بین ببرد و مشکلات حرفه ای و قانونی را از دست بدهد. دانشگاه ها و دیگر امکانات آموزشی معمولاً از استخرهای سرقت علمی آنلاین برای سرعت بخشیدن به فرایند تأیید استفاده می کنند. در نتیجه هنگام استفاده از آزمون سرقت علمی ما برای دانش آموزان، گزارش مفصل مشابهی با درصدی سرقت علمی دریافت خواهید کرد.
iran ithenticate
به این ترتیب بسیاری از آثاری که امروز منتشر می شوند و متهم به سرقت علمی هستند را می توان در فرایند تسلیم شناسایی کرد و به نویسندگان آن ها توصیه کرد که تعدیلات پیشگیرانه مناسبی انجام دهند. نتایج به دست آمده در این مطالعه به درک سرقت علمی در زمینه نشریات علمی در کسب و کار در برزیل کمک می کند. اگرچه مقالات منتشر شده شاهد کاهش شاخص های سرقت ادبی و همچنین افزایش حمایت از جلوگیری از سرقت ادبی توسط نویسندگان در الزامات سرمقاله ای روزنامه های دوره ای بوده اند، اما شواهد این مشکل به دلیل تأثیر آن بر شهرت محققان و مجلات همچنان عامل نگرانی باقی مانده است. با این حال می توان گفت که این شاخص ها نتیجه بد ایمانی کمتر از آن چیزی است که ممکن است تصور شود. در واقع سرقت علمی را می توان یافت که به دلیل مشکلات فنی یا جهل از شیوه های درگیر در برون سپاری به طور اتفاقی رخ می دهد. این تفکر از این ایده حمایت می کند که هیچ دانشمندی نباید به دلیل نسخه خطی با بخش های متنی فریبنده، خطر افشای عمومی نام و شهرت خود را به خطر بیند، چرا که در حال حاضر شناسایی شباهت متن با استفاده از نرم افزارهای تخصصی بسیار آسان است.
مشابه یاب مقاله
به طور خاص، ۱۶ مقاله (۱۴٪) به عنوان حاوی شواهدی از خود سرقت ادبی، یا به جای نسخه های خطی منتشر شده در قالب این ها شناخته شدند. آن ها در مخزن های دسترسی آزاد فهرست شدند، در رویدادهای علمی ارائه شدند و در تولید برجسته شدند، یا حتی در مجلات دیگر منتشر شدند. خود سرقت علمی، یا مخفف، یک عمل فریبنده در زمینه های بین المللی و برزیلی است. نه جهل و نه استات استات تفسیرهای اخلاقی و حقوقی یک فرد از سرقت علمی را توجیه نمی کند.
همانندجویی رایگان
دانش آموزانی که به خوبی آگاه هستند که اقدامات آنها سرقت علمی را تشکیل می دهند – به عنوان مثال کپی کردن اطلاعات منتشر شده در یک مقاله بدون اختصاص منبعی به منظور ادعای اطلاعات خود، یا تعویض به مطالب نوشته شده توسط دانشجوی دیگری – به دلیل سوء رفتار تحصیلی گناهکار هستند. در حالی که عدم عذرخواهی نقض رفتار اخلاقی را که چنین رفتاری نشان دهنده آن است کاهش خواهد داد، درک اینکه چرا دانش آموزان سرقت علمی می شوند می تواند به معلمان کمک کند تا به این فکر کنند که چگونه شانس سرقت علمی را در کلاس های درس خود کاهش دهند. همکاری یا همکاری نویسی شیوه های رایجی هستند که هم در نوشتن دانشگاه و هم در حرفه نقش دارند.
نرم افزار همانندجو
سرقت علمی نوعی تخلف فکری و کپی رایت است که در بسیاری از زمینه های دانشگاهی و علمی به یک مشکل جدی تبدیل شده است و باید از آن اجتناب کرد. به طور خلاصه، سرقت علمی از ایده ها، ایده ها، کلمات، داده ها، تئوری ها، تصاویر، صداها یا دیگر آفرینش های یک نویسنده، سخنران یا هنرمند بدون شناخت درست منبع استفاده می کند. طیف گسترده ای از مواد تحقیقاتی که اکنون به صورت آنلاین در دسترس هستند می توانند سرقت علمی را بسیار آسان کنند، اما پیامدهای سرقت علمی در نوشتن مبتنی بر علم که برای اعتبار آموزشی، اشاعه علمی یا دیگر مقاصد حرفه ای ارائه می شود، می تواند فاجعه بار باشد. اگرچه سرقت علمی عمدی ممکن است در معنای اخلاقی بدتر از سرقت علمی غیرعمد به نظر برسد، اما واقعیت این است که هر دو نوع سرقت علمی می توانند منجر به نتایج به همان اندازه ناخوشایند شوند و باید هنگام نوشتن مقالات تحقیقاتی به شدت از آن اجتناب کرد.